5 Eylül 2010 Pazar

izleogren.com

Merhaba,
Daha önce Adam Olmak ve Grafikerlik adında bir konu açmıştım. Konudan anlaşılacağı üzere eğitim ve eğitim gönüllülerini seviyorum.  Bugün şans eseri izleogren.com adına bir siteyi gördüm,
Gönüllü Profesyonel (*) insanlar Eğitimlere ait videolar hazırlamaktalar,
Siteyi karşılıksız olarak destekliyorum, bu tip faaliyetlere el atan insanların internet hayatında olması gayet sevindirici bir durum.
   İlgili sitede sizde çalışmak eğitim videoları hazırlamak isterseniz.
Buraya Tıklayarak gerekli bilgileri görebilirsiniz.

(*) - Profesyonel: “İşimi zamanında, doğru ve standartlara uygun yaparım, tecrübeli ve bilgiliyim, işimden zevk alırım ama asıl amacım keyifli bir hayat yaşamaktır” fikrine sahip kişi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

~ Anonim Olarak Yorum Yapabilirsiniz
~ Yorumlarınız Onaylandıkdan Sonra Gösterilir