19 Kasım 2010 Cuma

İstanbul Bilisim Seminerleri

Bu konuda gerekli bilgi verildi fakat neler olacağı net belli değildi. RedCod hocamla yüzyüze görüşüp birde onun ağzından dinledim tam olarak istediği faaliyetleri. Yer, mekan olarak çok fazla imkanımız var RedCod hocamın sayesinde. Aksarayda bir kültür merkezini bizim için tutabilecektir. Büyükçe bir ofis daha var seminerler için. Amaç programlama konusunda ( herhangi bir dil olabilir farketmez ) orta seviyedeki bir bireyin kendi teknik bilgisini sunum olarak vermesi. Oradaki seminere katılan herkesinde kurslardaki o milyarlarca paraya aldıkları eğitimin daniskasını alması. Atıyorum ben C# yazılımcısı isem RedCod hocamın sunumunda C hakkında bilgi sahibi oldum. Sonra x bir kişi Php sunumu hazırladı. Ben Asp. Y kişisi Python gibi. Sonrasında ekip çalışması yaparak bazı uygulamalarda görev almak. Haftada 1 yada 2 haftada 1. Yahut Ayda 1 kez ne olursa farketmez bu mekanlarda toplanıp hem keyifli bir ortam oluşturmak hemde birlikte voltranı oluşturmak. Kimin ne bildiği önemli değil dediğim gibi. Sadece programlama konusunda orta seviyeli bilgi sahibi olmak.

Şimdilik düşüncemiz 28 Aralık 2010 tarihinde Çemberlitaşta Kültür Merkezinde toplanmak. Gelişmeleri hem CW'den hemde blogumdan takip edebilirsiniz.


Kaynak: http://www.erkankeskin.com.tr/Istanbul-Bilisim-Seminerleri.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

~ Anonim Olarak Yorum Yapabilirsiniz
~ Yorumlarınız Onaylandıkdan Sonra Gösterilir