11 Mayıs 2009 Pazartesi

Photoshop License Agreement Sorunu Çözüm

S.A.
Uzun zamandır bu sorun başıma belaydı Photoshop un performansını ve özelliklerini etkilemesede,
Her açılışta bana lisansı kabul et gibi zırvalar soruyordu kabul etsemde etmesemde PS açılıyordu.
CWBlueSky Sorunun Çözümünü bulmuş ve anlatmış.
Allah razı olsun
Devam...


Selamun aleykum arkadaşlar.
Forumda aradım ama bulamadım.
Photoshop cs4’tü kuralı aylar oluyor ama geçen gün programı kaldırıp yeni baştan kurduktan sonra her açılışta license agreement diye çıkan ve lisans anlaşmasını kabul etmemi isteyen bir pencere ile karşılaşmaya başladım.
Kabul etsenizde reddetsenizde photoshop açılıyordu ama her photoshop’u açmak istediğiniz de bu pencere ile karşılaşmak biraz can sıkıcı doğrusu. Daha öncede karşılaşan arkadaşlarımız olmuştu.
Şimdi sizlere bu can sıkıcı uyarının çözümünü anlatacağım.
Bu hata ile karşılaşan kullanıcıların yapması gereken çok basit; isim değiştirme.
Programın kurulu olduğu dizini açıyoruz;
C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS4
Adobe photoshop cs4 klasörünü açıp adobe_eula.dll baştan adlandırıyoruz. Ve sorun çözülüyor.
Örnek; adobe_bluesky.dll

Selam ve dua ile.

19 yorum:

  1. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Allah Razı Olsun Arkadaşlar. Beni Deli Ediyodu bu sorun. Kurup Kaldırmaktan bıkmıştım artık. Bende Kabul et Yada kabul etmeyede bassan Kabul etmiyodu O sayfa takılıp Kalıyo arkadaşlar. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Emre Kırtay20 Ocak 2012 19:59

    arkadaşlar adobe_eula.dll dosyasını silebilirsiniz. bu dosyayı sildiğiniz takdirde her açılışta önünüze gelen lisans antlaşması artık gelmemeye başlayacaktır. hayırlı olsun herkese.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. @Arda,
      Dostum bu dosya üzerinde oynama yapmamız photoshop'u bozmaz sadece lisans anlaşmasının her seferinde karşımıza çıkmasını engeller.
      açılma problemin varsa başka bir sorun vardır.
      teyit etmek için adobe_eula.dll dosyasını yerine atabilirsin.

      Sil
  6. Allah Razı Olsun. Çok Saol.

    YanıtlaSil
  7. Eyvallah kardeşim. Histogram falan da ayar tutmuyodu. Ayarlıyodum baştan açınca geri gidiyodu. Artık o da düzeldi. Duruyo.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler arkadaş...eyvallah yani...iyi oldu...sinir etmekte idi beni

    YanıtlaSil
  9. Çok kardeşim yaptım oldu :))

    YanıtlaSil
  10. saol kardaş. oluyor.

    YanıtlaSil
  11. değişmedi. bendeki sorun license agreement penceresi çıkıyor accepte bastığım halde program açılmıyor. pencere kayboluyor.

    yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. license agreement sorunu key veya crack işleminden sonra sürekli çıkan kullanıcı sözleşmesinin tekrar karşımıza çıkmaması içindir..
      Eğer program açılmıyorsa kullandığınız key geçersiz duruma düşmüş demektir..
      amtlib.dll ile crack işlemi uygulamanız daha sağlıklı olacaktır.
      ayrıca aşağıdaki dosya içeriğini silmenizde fayda var..
      C:\ProgramData\Adobe

      Sil
  12. sağolasın çok işime yaradı.

    YanıtlaSil

~ Anonim Olarak Yorum Yapabilirsiniz
~ Yorumlarınız Onaylandıkdan Sonra Gösterilir